Olen siis syntynyt 1994 ja olen horoskoopiltani kalat. Olen rehellinen ja luotettava, koulussa hiljainen ja ujo, mutta kotona, kavereiden tai sukulaisten seurassa puhelias ja muutenkin äänekäs. Olen mieluummin yksin kuin suurissa porukoissa, paitsi koulussa en voi olla hetkeäkään ilman kahta parasta kaveriani. :) Harrastan showjazz- ja hiphoptanssia, käsitöitä, piirtämistä ja satunnaisesti myös leipomista. Käsitöistä vielä sen verran, että suurimmaksi osaksi neulon, mutta joskus myös ompelenkin ja nyt ajattelin testata vielä joskus virkkaamistakin. Pidän myös eläimistä hyvin, hyvin paljon ja minulla on kani, joka saattaapi lähitulevaisuudessa saada kaverin. Aikaisemmin minulla on ollut kesyrottia ja hamsteri. Valokuuvaaminen on myös hauskaa puuhaa ja niitäkin tulen tänne laittamaan. Erityisesti maisemakuvia on kiva ottaa. Niin, ja matkustelukin on mukavaa. Jos on jotain kysyttävää mistä tahansa, niin saa kysäistä. Kommentteja saa aina laittaa ja blogini osoitteen saa myös laittaa omille sivuilleen jos on samanhenkinen tai muuten samoja harrastuksia omaava ihminen. Siitä linkittämisestä kannattaa kyllä mainita minulle, että voin sitten vierailla sinunkin sivuillasi. :)